Ons bureau: Nieuws

NLcoach

NLcoachjuli 2010 - Voor de kennis- en netwerkorganisatie voor coaches, NLcoach, ontwikkelen we sinds een paar jaar hun communicatie- en marketinguitingen. Zo zijn we deze maand bezig met advertenties en persmappen. NLcoach is opgericht en bestuurd door topcoaches. Zij delen graag hun kennis en ervaringen met andere trainer-coaches uit alle takken van sport en op alle niveaus. Het doel van NLcoach is om de deskundigheid van trainer-coaches te verhogen. De nadruk ligt hierbij op sporttakoverstijgende thema’s als de basisprincipes van het coachen, teambuilding, mentale begeleiding, talentontwikkeling en trainingsleer. In de vijf kernactiviteiten – cursussen, congressen, magazine NLcoach, www.nlcoach.nl en
NLBusiness - staan altijd één of meer van deze thema’s centraal. www.nlcoach.nl.


Bouwkrant

juli 2010 Bouwkrant

- In opdracht van de gemeente Den Haag, NS en ProRail verzorgen wij de bouwcommunicatie rondom station Den Haag CS: project heet Den Haag Nieuw Centraal. Elke maand verschijnt er ook een bouwkrant. In het julinummer komt ons werk naar voren. Klik hier voor het artikel. Meer informatie over het bouwproject: www.denhaagnieuwcentraal.nl.



Inrichting belevingscentrum NS

Inrichting belevingscentrum NSjuli 2010 - Het belevingscentrum van NS - het Trefpunt - in Utrecht gaan we uitbreiden met NS Fiets en OV-fiets elementen. In het Trefpunt zijn de nieuwste ontwikkelingen te zien op het gebied van het station, perron en de omgeving. Het centrum is zowel gericht op intern als externe bezoekers. Quick Scan! communicatie heeft het plan geformuleerd hoe beide fietsorganisatie zich in dit centrum kunnen profileren; wij zorgen tevens voor het design, uitvoering en inrichting. www.nsfiets.nl en www.ov-fiets.nl.

Tip en links

juli 2010 - Ook deze maand tien nieuwe links op onze site: onder andere een groepsblog over 'analyse van het web': www.webanalisten.nl, meld hier opmerkelijke taalontwikkelingen: www.meldpunttaal.nl en leer hoe je kunt bloggen: www.kikolani.com. De communicatietip gaat dit keer nog een keer over effective personal brands; in maart belichtten we het onderwerp ook al een keer. Weet je trouwens dat je de tip kunt versturen: attendeer een collega op onze communicatietips.  

Nieuwsarchief
Oktober 2017
September 2017
Juli 2017
Mei 2017
April 2017
Maart 2017
Februari 2017
Januari 2017
December 2016
November 2016
Oktober 2016
September 2016
Juli 2016
Mei 2016
April 2016
Maart 2016
Februari 2016
Januari 2016
December 2015
November 2015
Oktober 2015
September 2015
Juli 2015
Juni 2015
Mei 2015
April 2015
Maart 2015
Februari 2015
Januari 2015
December 2014
November 2014
Oktober 2014
September 2014
Augustus 2014
Juni 2014
Mei 2014
April 2014
Februari 2014
Januari 2014
December 2013
November 2013
Oktober 2013
Augustus 2013
Juli 2013
Mei 2013
April 2013
Maart 2013
Februari 2013
Januari 2013
December 2012
November 2012
Oktober 2012
September 2012
Augustus 2012
Juli 2012
Juni 2012
Mei 2012
April 2012
Maart 2012
Februari 2012
Januari 2012
December 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
Augustus 2011
Juli 2011
Juni 2011
Mei 2011
April 2011
Maart 2011
Februari 2011
Januari 2011
December 2010
November 2010
Oktober 2010
September 2010
Augustus 2010
Juli 2010
Juni 2010
Mei 2010
April 2010
Maart 2010
Februari 2010
Januari 2010
December 2009
November 2009
Oktober 2009
September 2009
Augustus 2009
Juli 2009
Juni 2009
Mei 2009
April 2009
Maart 2009
Februari 2009
Januari 2009
December 2008
November 2008
Oktober 2008
September 2008
Augustus 2008
Juli 2008
Juni 2008
Mei 2008
April 2008
Maart 2008
Februari 2008
Januari 2008
December 2007
November 2007
Oktober 2007
September 2007
Augustus 2007
Juli 2007
Juni 2007
Mei 2007
April 2007
Maart 2007
Februari 2007
Januari 2007
December 2006
November 2006
Oktober 2006
September 2006
Augustus 2006
Juli 2006
Juni 2006
Mei 2006
April 2006
Maart 2006
Februari 2006
Januari 2006
December 2005
Oktober 2005
September 2005
Juli 2005
Juni 2005
Mei 2005
April 2005
Maart 2005
Februari 2005
Januari 2005