Ons bureau: Nieuws

Zien

Zienmei 2006 - Trendwatchen is meer dan alleen kijken naar trends. In het boek Zien, trends van vandaag, markten van morgen geeft Hilde Roothart een beeld van de manier waarop maatschappij en consument veranderen. Deze uitgave bestaat uit twee delen, elk bestaande uit negen hoofdstukken. In het eerste deel komen - aan de hand van veel voorbeelden - de verschillende maatschappelijke en consumententrends naar voren. In het tweede deel maakt de schrijver de slag naar ondernemingen. Uitgever Business Contact, ISBN: 9047000811, € 22,50.

Stakeholdersbijeenkomst

mei 2006 Stakeholdersbijeenkomst-Belevingsgoeroe Martin Lindstrom was de topattractie tijdens een interne stakeholdersbijeenkomst die Quick Scan! communicatie voor de Nederlandse Spoorwegen heeft georganiseerd. "Involve me and I'll understand." Het citaat van Benjamin Franklin, dat Lindstrom als climax gebruikte, kon ook doorgaan als samenvatting van zijn interactieve speech over het beïnvloeden van zintuigen bij mensen. In een opvallend decor gaf hij zijn visie voor enthousiaste NS' ers en ProRail medewerkers. Niet alleen de organisatie kwam van onze hand; na afloop hebben we ook een opvallende krant ontwikkeld (concept, tekst en ontwerp) volgens het NRC.Next-stramien. Klik hier voor de krant die gepersonaliseerd is.

Geurdoos

Geurdoosmei 2006 - Een opvallende verpakking hebben we ontwikkeld voor de Nederlandse Spoorwegen. NS denkt na over het inzetten van middelen om de zintuigen van klanten te beïnvloeden: je neus, oren, ogen, tong en je handen. Tijdens een stakeholdersbijeenkomst sprak belevingsgoeroe Martin Lindstrom over de mogelijkheden hiervan. Als cadeautje kregen de aanwezigen drie geuren mee in een doosje. Het doosje met informatie wat de kracht van geur kan zijn, heeft Quick Scan! communicatie ontwikkeld. Surf naar de rubriek Onze klanten, opvallende uiting om de geurdoos op een grotere foto te zien. Helaas is de geur niet te ruiken.

Nieuwe site

mei 2006 Nieuwe site- Wat vindt u van onze nieuwe site? Net gelanceerd: de tweede generatie van de website voor Quick Scan! communicatie. Met een zoekfunctie, heel veel referenties, betere toegankelijkheid van de populaire e-cards met de muis van ons bedrijf en de vertrouwde communicatietips. Ook op de homepage levert onze beeldmerk een liefdevolle bijdrage aan de vriendelijkheid van onze site.
Vorig jaar startte Quick Scan! communicatie met de ontwikkeling van een nieuwe site. De uitgebreide informatiebronnen moeten beter toegankelijk worden voor de bezoekers, luidde de opdracht. Ook was het streven om de vele projecten die ons bureau inmiddels heeft uitgevoerd dynamisch in beeld te brengen. Dat is gelukt, menen we. Oordeel zelf en neem eens de tijd om onze nieuwe site te bezoeken. En laat ons weten wat uw mening is: mening@quickscan-communicatie.nl

Nieuwsbrief

Nieuwsbriefmei 2006 - De nieuwe editie van onze nieuwsbrief (pdf-bestand) is uit. Lees onder andere over het communicatieadvies wat wij geven aan EsperantoXL, de normen en waarden van het NCSU en over de creatieve tekeningen die we hebben ontwikkeld voor de Nederlandse Spoorwegen.

Nieuwe klant

mei 2006 Nieuwe klant- Voor onze nieuwe klant Koen Communicatie Advies gaan we een huisstijl ontwikkelen. Dit net opgerichte communicatiebureau in Utrecht richt zich op mediacontacten, crisiscommunicatie en issuemanagement. Voor de huisstijl zijn de volgende kernwaarden geformuleerd: menselijk element, brutaal, creatief, assertief, professioneel en dapper. De klant heeft een voorkeur voor blauw, maar Quick Scan! communicatie wordt uitgedaagd om te spelen met andere kleuren. En met succes: Koen ging mee in ons voorstel om oranje te combineren met zwart. Zie hier het resultaat. Meer informatie over Koen: www.koencommunicatie.nl.

Nieuwsarchief
Oktober 2017
September 2017
Juli 2017
Mei 2017
April 2017
Maart 2017
Februari 2017
Januari 2017
December 2016
November 2016
Oktober 2016
September 2016
Juli 2016
Mei 2016
April 2016
Maart 2016
Februari 2016
Januari 2016
December 2015
November 2015
Oktober 2015
September 2015
Juli 2015
Juni 2015
Mei 2015
April 2015
Maart 2015
Februari 2015
Januari 2015
December 2014
November 2014
Oktober 2014
September 2014
Augustus 2014
Juni 2014
Mei 2014
April 2014
Februari 2014
Januari 2014
December 2013
November 2013
Oktober 2013
Augustus 2013
Juli 2013
Mei 2013
April 2013
Maart 2013
Februari 2013
Januari 2013
December 2012
November 2012
Oktober 2012
September 2012
Augustus 2012
Juli 2012
Juni 2012
Mei 2012
April 2012
Maart 2012
Februari 2012
Januari 2012
December 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
Augustus 2011
Juli 2011
Juni 2011
Mei 2011
April 2011
Maart 2011
Februari 2011
Januari 2011
December 2010
November 2010
Oktober 2010
September 2010
Augustus 2010
Juli 2010
Juni 2010
Mei 2010
April 2010
Maart 2010
Februari 2010
Januari 2010
December 2009
November 2009
Oktober 2009
September 2009
Augustus 2009
Juli 2009
Juni 2009
Mei 2009
April 2009
Maart 2009
Februari 2009
Januari 2009
December 2008
November 2008
Oktober 2008
September 2008
Augustus 2008
Juli 2008
Juni 2008
Mei 2008
April 2008
Maart 2008
Februari 2008
Januari 2008
December 2007
November 2007
Oktober 2007
September 2007
Augustus 2007
Juli 2007
Juni 2007
Mei 2007
April 2007
Maart 2007
Februari 2007
Januari 2007
December 2006
November 2006
Oktober 2006
September 2006
Augustus 2006
Juli 2006
Juni 2006
Mei 2006
April 2006
Maart 2006
Februari 2006
Januari 2006
December 2005
Oktober 2005
September 2005
Juli 2005
Juni 2005
Mei 2005
April 2005
Maart 2005
Februari 2005
Januari 2005